Iranian Agriculture News Agency

معدوم سازی شد؛

بالغ بر 5100 کیلو گرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان قدس

بیش از 5100 کیلو گرم فرآورده خام دامی پس از بازرسی از مراکز پخش گوشت و مرغ، فروشگاه ها، رستوران ها، کبابی ها و ... در شهرستان قدس کشف و معدوم سازی شد.

بالغ بر  5100 کیلو گرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان قدس

به گزارش ایانا در استان تهران،  رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قدس اعلام کرد: در پی بازرسی های کارشناسان بهداشتی فرآورده های خام دامی و همچنین گشت های مشترک با بازرسان محترم شبکه بهداشت و درمان از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در این شهرستان در سه ماه گذشته مقدار بیش از 5100 کیلو  انواع گوشت قرمز، مرغ، ماهی، تخم مرغ و آلایش دام و طیور که فاقد شرایط مصرف بوده معدوم شد.

ناصر کریمی در ادامه گفت: پس از بازرسی انجام شده توسط بازرسان ویژه فرآورده های خام دامی این اداره از مراکز پخش گوشت و مرغ، فروشگاه ها، رستوران ها، کبابی ها و ... در سطح شهرستان و همچنین گشت های ویژه با سایر ادارات شهرستان قدس مقدار بیش از 5100 کیلو گرم انواع فراورده های خام دامی با تغییرات شدید ارگانولپتیکی و شرایط غیر قابل مصرف انسانی کشف  و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی سازمان دامنپزشکی کشور معدوم و با متخلفین برخورد قانونی گردید.

وی افزود:  همچنین بازرسان ویژه فرآورده های خام دامی این اداره به صورت روزانه و مستمر بازرسیهای کاملی را در سطح شهرستان انجام داده و با متخلفیین بهداشتی برخورد قانونی می نمایند. همچنین ایشان در ادامه اعلام داشتند شهروندان محترم شهرستان قدس می توانند در مشاهده هرگونه تخلفی مراتب را از طریق شماره تلفن 46803036 به اطلاع بازرسان این اداره قراردهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید