Iranian Agriculture News Agency

استاندار بوشهر:

نرخ آب‌بهای کشاورزان بوشهری اصلاح شود

استاندار بوشهر بر لزوم حمایت ویژه همه دستگاه‌ها از فعالان حوزه کشاورزی تاکید کرد و گفت: مشکل نرخ آب‌بهای کشاورزان استان بوشهر حل شود.

نرخ آب‌بهای کشاورزان بوشهری اصلاح شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی استان بوشهر اظهار داشت: در این نشست‌ها باید کارشناسان و متخصصین حوزه‌های مختلف و دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشند.

وی مهمترین هدف تشکیل نشست‌های شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی را تسهیل‌گری و حل مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: حضور مدیران دستگاه‌ها و اجرای مصوبات نشست‌های شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی باید بررسی و ارزیابی شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تشویق مدیرانی که شخصاً به عنوان بخش‌های همکار و همراه و کمک کننده در این جلسات شرکت و مصوبات اجرا می‌کنند افزود: قدردان مدیرانی هستیم که برای رفع مشکلات مردم در این نشست‌ها حضور می‌یابند.

وی رفع مشکل آب‌بهای کشاورزان را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: برای حل مشکل تعرفه آب‌بهای کشاورزان باید با هر شکل و روشی که امکان دارد تلاش شود و با تشکیل جلسات تخصصی با مشارکت کشاورزان و مسئولان دستگاه‌های ذیربط مشکل رفع شود.

گراوند به نقش مهم و تأثیرگذار کشاورزان در حوزه تولید و تأمین نیازهای جامعه اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین تأثیر در رشد اقتصادی در حوزه کشاورزی است و باید نگاه ویژه‌ای به کشاورزان داشته باشیم.

وی با اشاره به عملکرد قابل قبول حوزه کشاورزی استان بوشهر در عرصه تولید و اشتغال و صادرات، افزود: این شورا به دنبال رونق تولید، رفع موانع اقتصادی و احساس رضایت صنعتگران، تجار، کشاورزان و فعالان اقتصادی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید