Iranian Agriculture News Agency

رئیس دادگستری شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد:

آزادسازی و خلع ید ۳۷ هکتار از اراضی ملی در سوادکوه شمالی

رئیس دادگستری شهرستان سوادکوه شمالی از آزادسازی و خلع ید ۳۷ هکتار از اراضی ملی تا تاریخ ۹۹/۸/۱۸ در این شهرستان خبر داد.

آزادسازی و خلع ید ۳۷ هکتار از اراضی ملی در سوادکوه شمالی

به گزارش ایانا و به نقل از دادگستری شهرستان سوادکوه شمالی، بر اساس اقدامات صورت گرفته در اجرای ا‌حکام قطعی قضائی و همچنین تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع در ۸ماه سال ۹۹ ، ۳۷ هکتار از اراضی ملی که دارای ارزش اقتصادی بسیار بالائی بوده از متجاوزان به انفال عمومی خلع ید و به اداره منابع طبیعی مسترد شد.

رئیس حوزه قضائی با اشاره به حجم کار و همراهی و همکاری مامورین منابع طبیعی و نیروی انتظامی اظهار داشت: خلع ید از اراضی ملی و مبارزه با برخورد با متجاوزان به اراضی ملی همچنان در دستور کار قضائی قرار داشته و این روند ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به برخی از جوسازی‌های صورت گرفته علیه دستگاه قضایی و اداره منابع طبیعی و همچنین نیروی انتظامی از جانب برخی از متخلفان و زمین خواران تصریح کرد: با همراهی و همکاری اعضای شورای تامین شهرستان و با مدیریت صورت گرفته سعی بر آن شده است که اجرای احکام قضایی و جلوگیری از تجاوز به اراضی ملی با کمترین تنش اجتماعی همراه باشد.

رئیس حوزه قضائی ادامه داد: هرچند در اجرای برخی از احکام‌ قضائی امکان تنش به لحاظ مقاومت مجرمان و متخلفان به لحاظ از دست دادن منافع حاصل از جرم وجود دارد اما این جو سازی  تاثیری بر اراده دستگاه قضایی در مقابله با فساد و اجرای عدالت نخواهد داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید