Iranian Agriculture News Agency

دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی ایران از برگزاری این همایش، با موضوع" تحول در سیاست‌ها و مدیریت کشاورزی ایران " به میزبانی گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه کردستان خبر داد.

دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، حامد قادرزاده اظهار کرد: انجمن علمی اقتصاد کشاورزی ایران با میزبانی دانشگاه کردستان و همکاری‌ دانشگاه شیراز، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و دانشگاه فردوسی مشهد دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی را با محوریت " تحول در سیاست‌ها و مدیریت کشاورزی ایران" روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ آغاز و به صورت مجازی برگزار خواهد کرد.

وی افزود: این همایش با هدف بسترسازی و هم‌افزایی بین مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و اجرایی برای ایجاد نگرش مشترک در حوزه تحول در راستای ارزش آفرینی  و همچنین بررسی مهمترین چالش‌ها در حوزه سیاست‌ها و مدیریت کشاورزی و ارائه توصیه‌های سیاستی برای ایجاد تحول در سیاست‌ها و مدیریت کشاورزی اجرا خواهد شد.

دبیر اجرایی این کنفرانس ملی بیان کرد: تحول در سیاست‎ها و برنامه‎های توسعه کشاورزی، تحول در بازاریابی و تجارت محصولات کشاورزی،تحول در اقتصاد تولید و مدیریت کشاورزی، تحول در اقتصاد منابع طبیعی و محیط‎زیست،تحول در سیاست‎ها، ساختارها و مدیریت کشاورزی و کرونا و اقتصاد کشاورزی را محورهای اصلی این همایش ذکر کرد.

وی اعلام کرد: دریافت چکیده مقالات و اعلام نتایج ارزیابی مقاله‌ها تا تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ به طول خواهد انجامید.

قادرزاده خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند از طریق https://conf.uok.ac.ir/۱۲ciae و پست الکترونیکی ۱۲ciae@uok.ac.ir اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید