Iranian Agriculture News Agency

تسهیل تجاری‌سازی فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان معبر اصلی ورود دانش به بخش کشاورزی به دنبال تغییر الگوی کشت در بخش کشاورزی است.

تسهیل تجاری‌سازی فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در نشست با شرکت‌های دانش‌بنیان دامپروری مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان معبر اصلی ورود دانش به بخش کشاورزی به دنبال تغییر الگوی کشت در بخش کشاورزی است گفت: توجه به تولید محصولات کشاورزی استراتژیک، فعالیت‌های اقتصادی نوآورانه، مولد اشتغال و ارزآور برای کشور باید در اولویت قرار گیرد.

تقی‌پور با بیان اینکه مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی به عنوان کانون‌های نشر دانش در این بخش در دهستان‌های استان مستقر شده‌اند افزود: حمایت از ایده‌های نو و فناوری‌های نوین در بخش کشاورزی، لازمه افزایش بهره‌وری در واحد‌های تولیدی و خدماتی این بخش است.

مرکز رشد تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان سال ۱۳۹۵ راه‌اندازی شده و در حال حاضر ۵۰ شرکت در حوزه کشاورزی و دامپروری و ۱۴ شرکت در حوزه آب و محیط زیست در این شهرک مستقر هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید