Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل:

برگزاری کارگاه آموزشی سیستم یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی

اجرای طرح سیستم یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی که با نام اختصاری سیاک گفته می شود از جمله طرح های راهبردی وزارت جهاد کشاورزی بوده که اجرای کامل آن موجب تحقق اهداف دولت الکترونیک می گردد.

برگزاری کارگاه آموزشی سیستم یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، علی حسین احدی عالی در کارگاه آموزشی طرح سیستم یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی که با حضور کلیه کارشناسان مروج پهنه های تولیدی شهرستان اردبیل برگزار گردید گفت: برنامه آموزشی سامانه یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی شهرستان اردبیل به منظور آشنایی هر چه بیشتر کارشناسان پهنه این شهرستان با نحوه بکارگیری سیستم در ثبت اطلاعات در سامانه مزبور تشکیل و مسایل ، مشکلات و راهکارهای مناسب اجرایی و رفع موانع برای اجرای دقیق طرح نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اجرای طرح سیستم یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی که با نام اختصاری سیاک گفته می شود از جمله طرح های راهبردی وزارت جهاد کشاورزی بوده که اجرای کامل آن موجب تحقق اهداف دولت الکترونیک می گردد.

وی به اجرای  طرح سیستم یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی به عنوان یک امر ضروری تاکید کرد و افزود: اجرای طرح سیستم یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی موجب برنامه ریزی مناسب برای کشت و افزایش بهره وری محصولات کشاورزی می گردد و بدین منظور حضور و نقش کارشناسان پهنه های تولیدی در پیشبرد اهداف کشاورزی شهرستان بسیار اثر گذار است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل افزود : ترسیم نقشه های اراضی زراعی و باغی کشاورزان در این سیستم به اتمام رسیده و اطلاعات توصیفی خواسته شده نیز توسط کارشناسان پهنه این شهرستان در حال بارگذاری است.

احدی عالی ادامه داد : به منظور برنامه ریزی و سازماندهی مناسب برای اجرای بهتر و ثبت هر چه دقیق تر اطلاعات خواسته شده در سامانه سیاک در شهرستان اردبیل جلسات توجیهی متعدد با حضور مسئولین و کارشناسان مربوطه تشکیل گردیده و پیگیر رفع مشکلات احتمالی جهت تسریع ورود اطلاعات در سامانه هستیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید