Iranian Agriculture News Agency

کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) با سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی وسایر شهدا تجدید بیعت کردند.

با فرارسیدن سالگرد شهادت بانوی گرامی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)و جهت تجدید بیعت کارکنان این سازمان و ادارات تابعه جهاد کشاورزی با سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی ویاران وفادارش مراسم عزاداری در گلزارشهدای کرمان با سخنرانی خطیب توانا حجت الاسلام والمسلمین دکتررفیعی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) با سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی وسایر شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگارایانا در استان کرمان، این مراسم با حضور حجه الاسلام والمسلمین قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مدیران این سازمان در جوار مرقد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم حجه الاسلام والمسلمین قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی  استان کرمان ضمن تسلیت شهادت مظلومانه حضرت فاطمه(س) گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ارادتمند اهل بیت به خصوص مادر اهل بیت حضرت فاطمه(س) بودند و با عشق باطنی که به اهل بیت داشت و به کرات در دفاع مقدس در صحنه های دفاع از اسلام ومسلمین در سوریه ، لبنان، فلسطین، عراق و یمن حضور داشتند.

وی تصریح کرد:  شهدا با توسل به ام الائمه و الگوبرداری از شجاعت بانوی دو عالم از کشور و ارزش های اسلامی دفاع نمودند.

حجه الاسلام والمسلمین قاسمی زاده با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) الگوی عملی همه شیعیان جهان می باشد، افزود: ویژگی ها، برازندگی ها و برجستگی های حضرت زهرا(س) بسیار زیاد است.

وی افزود: بیش از هزار شهید در گلزار شهدا خفته اند، اما ندایشان برای همیشه تاریخ بلند است.

وی وجود سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را قطب شجاعت و دلاوری معرفی کرد و افزود: چهل سال مبارزه مستمر و بی وقفه و تلاش سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مقاومت در مقابل استکبار بود.

در این آیین حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: در قرآن دو عامل توفیق به خدمت خدا با تمام اعضای بدن و اراده قوی در این راه تاکید شده است.

وی افزود: از آنجائیکه پیامبران اولی العلم و اولی التقوی هستند در قرآن پیامبران اولوالعزم معرفی می شوند که نشان دهنده اهمیت والای عزم و اراده است که با وجود عزم قوی گناهان کنارگذاشته می شوند.

وی با بیان اینکه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از عزم بالایی برخوردار بودند، گفت: هیچ مانعی جلودار سردار شهید در برخورد با دشمن و عرصه های حساس نبودند.

  حجت الاسلام والمسلمین رفیعی عزم را نترسیدن و قدرت نه گفتن  و کشیدن خط بطلان بر نمی توانم معرفی کرد و خاطرنشان کرد: عزم، درجه بالایی از اراده است و با تکیه بر قدرت داخلی و ایمان به نیروهایی واقعی خود می توان به توانمندی رسید.

وی اظهار داشت: در راه رسیده به عزم راسخ، توکل به خدا، صبر و تقوی و در نهایت دوراندیشی مسیر دفاع از ارزش ها را هموار می کند و شرکت های دانش بنیان از جمله مصادیق عزم راسخ در شرایط فعلی جامعه است.

  حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در پایان گفت: عزم در دفاع از ولایت از مهمترین ویژگیهای حضرت فاطمه(س) بوده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید