Iranian Agriculture News Agency

بازدید استاندار کرمان از مزارع خسارت دیده شهرستان عنبرآباد

استاندار کرمان به اتفاق نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان، معاونین سازمان، فرماندار عنبرآباد ، مدیرجهادکشاورزی شهرستان و جمعی از مسئولان از مزارع صیفی جات شهرستان عنبراباد که دچار سرمازدگی شده بودند بازدید کرد

بازدید استاندار کرمان از مزارع خسارت دیده شهرستان عنبرآباد

به گزارش خبرنگار ایانا در جنوب استان کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان در حاشیه بازدید از مزارع صیفی جات شهرستان عنبرآباد که در دیماه ۹۹ دچار سرما زدگی شده بودند اظهار داشت: سطح خسارت به مزارع سیب زمینی و پیاز و مرکبات جنوب کرمان بسیار گسترده تر از آن چیزی است که تاکنون گزارش شده است.

زینی وند با اشاره به فعال شدن اکیپ‌های برآورد خسارت در منطقه گفت: اکیپ‌های برآورد خسارت از سوی جهاد کشاورزی، فرمانداری ها و ستاد بحران به طور گسترده در منطقه فعال شده اند ، اما هنوز میزان خسارات برآورد دقیق نشده و برآوردهای اولیه حاکی از آن است که بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی جنوب کرمان خسارت وارد شده است.

استاندار کرمان عنوان کرد: شخصاً تمام توان خود را به کار می‌گیرم و با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی  به صورت جدی موضوع خسارت کشاورزان جنوب کرمان را پیگیری می‌کنم.

وی تصریح کرد: بعید است که این حجم خسارت وارده برای کشاورزان جبران بشود  اما سعی بر آن است که بخشی از خسارت ها را جبران کنیم.

استاندار کرمان اعلام کرد: در اسرع وقت موضوع استمهال و همچنین بخشودگی جرائم تسهیلات بانکی کشاورزان جنوب کرمان را پیگیری می‌کنم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید