Iranian Agriculture News Agency

فرجی:

تلفیق همت بسیج و تفکر جهادی برای دستیابی به امنیت غذایی در خوزستان

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی ضمن اشاره به مقوله امنیت غذایی کشور به عنوان یکی از مهمترین مسائل کنونی گفت: با تلفیق همت بسیجی و تفکر جهاد کشاورزی می‌توان شاهد ثمرات زیادی برای دستیابی به امنیت غذایی کشور باشیم.

تلفیق همت بسیج و تفکر جهادی برای دستیابی به امنیت غذایی در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، محسن فرجی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در جلسه هماهنگی فعالیت‌های مشترک بسیج و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر امنیت غذایی کشور مهمترین مسئله ای است که باید در دستور کار قرار گیرد و در این راستا همت بسیجیان در کنار جهاد کشاورزی و تفکر جهادی کارکنان آن می‌تواند ثمرات مثبتی را در این زمینه داشته باشد.

وی ضمن اشاره به امضای تفاهم نامه‌ای در خصوص برنامه ملی بهبود تولید و بهداشت دام و عشایر با سازمان دامپزشکی کشور افزود: استفاده از ظرفیت بسیج عشایری استان خوزستان به روند اجرای هرچه بهتر این طرح کمک شایانی خواهد کرد.

فرجی در ادامه با بیان این مطلب که خوزستان استان مقاومت است تصریح کرد: تلفیق سپاه و وزارت جهاد کشاورزی به نفع جامعه و دولت بوده و به خودکفایی ملی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است کمک شایانی می‌کند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کار در جهاد یک کار بسیجی وار است گفت: بسیج نیز نشات گرفته از جهاد سازندگی است.

وی ضمن اشاره به طرح بسیج همگام با کشاورزی بیان داشت: در این طرح 13 هزار مهندس کشاورزی در سراسر کشور ساماندهی خواهند شد.

فرجی از طرح هوشمند سازی امورات کشاورزی به عنوان یکی دیگر از طرح های در دست اقدام وزارت متبوع نام برد عنوان کرد: در این طرح در 380 نقطه از کشور ایستگاه های انتقال دیتا نصب خواهد شد انقلابی در بخش کشاورزی کشور ایجاد خواهد کرد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزیگفت: در حال حاضر طرح های بسیار خوبی در سازمان دامپزشکی، سازمان حفظ نباتات و سازمان جنگلبانی در حال پیگیری و انجام است که قرار است با امضای تفاهم نامه همکاری با بسیج سازندگی و بسیج مهندسین عملیاتی شوند.

وی همچنین از راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی با عنوان گروه جهادی حیدریون خبر داد و خاطرنشان کرد: مقرر شده با تشکیل این گروه در هر استان فعالیت های محرومیت زدایی انجام شود.

فرجی در ادامه از افتتاح 4 واحد مسکونی در مناطق سیل زده شهرستان سوسنگرد در استان خوزستان خبر داد و عنوان کرد: ساخت این 4 واحد مسکونی پس از سیل فروردین 98 و توسط گروه جهادی حیدریون در شهرستان سوسنگرد آغاز شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در خاتمه اظهار کرد: بسیج و گروه جهادی آمادگی کامل برای همکاری با سازمان جهاد کشاورزی خوزستان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید