Iranian Agriculture News Agency

انصاری:

استفاده از تمام ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در راستای پدافند غیرعامل در خوزستان

معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر پدافند غیرعامل سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای عملیاتی نمودن پدافند غیر عامل در بخش کشاورزی استان استفاده کرد.

استفاده از تمام ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در راستای پدافند غیرعامل در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، محمد حسن انصاری معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر پدافند غیرعامل سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه پدافند غیرعامل با محوریت تهدیدات سایبری که با حضور رییس سازمان برگزار شد گفت: با توجه به اهمیت موضوع تهدیدات سایبری و جنگ‌های الکترونیک و همه زیرساخت‌های وابسته به فضای سایبری و تهدیدات امنیتی و تروریستی علیه مراکز حیاتی، حساس و مهم در سطح کشور و استان، باید مناطق تهدیدپذیر  شناسایی و تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی افزود: تا کنون سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و ادارات تابعه در زمینه پدافند غیرعامل و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی بسیار خوب عمل کرده و جزء دستگاه‌های پیشرو محسوب می‌شوند.

دبیر پدافند غیرعامل سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به تهدیداتی که باید در مواجهه با آنها هوشیار و اماده باشیم تصریح کرد: از جمله این تهدیدات می‌توان به تهدیدات و مخاطرات سایبری و زیرساخت‌های وابسته به فضای سایبری، تهدیدات امنیتی و تروریستی علیه مراکز حیاتی، حساس و‌ مهم در سطح استان و مخاطرات امنیتی حراستی در مراکز تامین کننده اقلام اساسی و‌خدمات ضروری مورد نیاز استان اشاره کرد.

انصاری مخاطرات ایمنی و فرآیند در زیرساخت‌های با قابلیت تولید و مخاطرات و پیامدهای شیمیایی ناشی از مواد شیمیایی و خطرناک مراکز تولید و انبار را از دیگر تهدیدات برشمرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید