Iranian Agriculture News Agency

برگزاری دومین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان از برگزاری دومین کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر سالجاری در این استان خبر داد .

برگزاری دومین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار ایانا ازاستان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین علی شرفی اظهار کرد: هدف از انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی می باشد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با ازجان گذشتگی ها به ثمر رسید، افزود: نبایستی صحنه مشارکت عشایر و روستاییان در تبیین و تشریح از خودگذشتگی های برای به ثمر رساندن انقلاب را با توجه به شیوع کرونا خالی گذاشت .

حجت الاسلام شرفی در ادامه ضمن دعوت به مشارکت عامه در برگزاری جشن انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط کرونا و متفاوت بودن وضعیت نسبت به سالهای قبل بایستی هر چه بیشتردر جهت برگزاری جشن های فجر انقلاب اسلامی تلاش شود.

علی اصغر خلیلی دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی نیز در این جلسه ابراز کرد: این کمیته به منظور تبیین میزان تحقق محرومیت زدایی در روستاهای کشور و همچنین نقش روستاییان و عشایر در پیروزی و تداوم انقلاب و فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور پرشور آنان در مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی همچنین افزود: انجام برنامه ریزی مناسب جهت تشکیل ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاها ، تشویق و ترغیب روستاییان به منظور نقش آفرینی خودجوش در برپایی مراسم ایام الله فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات انجام شده پس از انقلاب در روستاها از اهم وظایف و ماموریت ها کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر می باشد.

 گفتنی است؛ در این جلسه تعدادی از نمایندگان دستگاههای اجرایی برنامه های خود را ارائه کرده و مقرر شد پیگیری لازم در راستای برگزاری باشکوه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید