Iranian Agriculture News Agency

بیست و یکیمن جلسه شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی گلستان برگزار شد

بیست و یکمین جلسه شورای معاونان سازمان جهادکشاورزی گلستان در سال جاری به ریاست رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و با حضور سرهنگ پهلوانی نسب رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان و هیات همراه و اعضای شورا صبح امروز در محل سالن قدس برگزار شد.

بیست و یکیمن جلسه شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی گلستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، بیست و یکمین جلسه شورای معاونان سازمان جهادکشاورزی گلستان در سال جاری به ریاست  مختار مهاجر رییس این سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و با حضور سرهنگ پهلوانی نسب رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان و هیات همراه و اعضای شورا صبح امروز در محل سالن قدس برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سایری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه به موضوع خدمت به مردم، اهمیت و جایگاه آن نزد خداوند بزرگ پرداخت.

سرهنگ پهلوانی نسب در این جلسه وظایف و برنامه های این پلیس را تشریح کرد. وی خواستار تعامل بیشتر بین جهادکشاورزی استان و پلیس امنیت اقتصادی برای حل مشکلات به ویژه پیشگیری جرایم اقتصادی شد.

در ادامه این جلسه  رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان، در خصوص تداوم و استمرار همکاری خوب بین بخش کشاورزی و پلیس امنیت اقتصادی، استفاده بیشتر از توان نظارتی و اطلاعاتی این پلیس، تجهیز ایستگاه های قرنطینه استان، هویت دار کردن دام ها، توزیع نهاده های کشاورزی و دامی و نظارت مستمر بر آن، پیگیری وضعیت سایت میگوی گمیشان، کشت محصولات کشاورزی و داشت آن و...سخن گفت و توصیه های لازم را صادر کرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید