Iranian Agriculture News Agency

در شرایط کرونایی ادامه دارد؛

برگزاری دوره های آموزشی به صورت مجازی در شهرستان رفسنجان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: به منظور توسعه دانش و آگاهی بهره برداران بخش کشاورزی و آشنایی آنان با علم روز و اقتصادی کردن و کاهش هزینه تولید، آموزش بهره برداران درسال ۱۳۹۹ به صورت مجازی (وبینارهای آموزشی ) و از راه دور در زمینه های مختلف متناسب با هر فصل برگزار می شود.

برگزاری دوره های آموزشی به صورت مجازی در شهرستان رفسنجان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، حاج عبدالهی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان،گفت: از جمله مزایای آموزش های مجازی ارسال لینک آموزشی برای بهره برداران در ساعت مقرر تعیین شده و  بی نیازی از سفرهای طولانی و بهره مندی از اساتید مجرب و همچنین هزینه های مقبول برگزاری دوره اشاره کرد.

وی افزود: به این جهت وبینار آموزشی با عنوان کنترل زمستانه آفات باغ های پسته  با شرکت بیش از ۶۰ نفر از بهره برداران به شکل مجازی در شهرستان رفسنجان برگزار گردید.‌

حاج عبداللهی خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی دکتر مهدی بصیرت عضو هئیت علمی پژوهشکده پسته در خصوص آفاتی که در زمستان و اوائل بهار بایستی مدنظر قرار گرفته شوند از جمله زنبورهای مغزخوار پسته، پسیل، سوسک سرشاخه خوار ، پروانه هلیوتیس، سوسک چوبخوار سبز و قرمز، پروانه چوبخوار و .... همچنین جوندگان مضر کشاورزی توضیحات کامل و جامعی شامل مرفولوژی و بیولوژی آفت ، مناطق انتشار ، میزبان ها و روش های کنترل با تاکید بر مبارزه تلفیقی ارائه دادند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید