Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نخستین جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر99

اولین جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و رئیس این کمیته و با حضور اعضاء در محل سالن شماره ۲ سازمان برگزار شد.

برگزاری نخستین جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر99

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، در ابتدای این نشست مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت ؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس یکسری چارچوب های اسلامی و مردمی بنیان نهاده شده است و این چارچوب ها که حضرت امام خمینی (ره) بسیار بر آنها تاکید ورزیده شامل توکل به خدا ،ایمان به کار ،صبوری ،مقاومت و استواری ،فداکارای در راه نظام ،توجه به معنویت،هوشیاری مردم،نترسیدن در راه دفاع از حق و ... است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد آفتابی سپس با اشاره به برنامه های کمیته روستایی و عشایری دهه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت؛ همه دستگاههای عضو کمیته می بایست نهایت همکاری را برای برگزاری پرشور مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در نواحی روستایی و عشایری بعمل آورند.

آفتابی در ادامه افزود: برنامه ها باید به گونه ای تدوین شود که زمینه مشارکت گسترده مردم با ایده های جدید را فراهم نماید .

وی سپس به برنامه های پیشنهادی کمیته روستایی و عشایری پرداخت و افزود؛ معرفی زنان کار آفرین روستایی ،نمایشگاهها ،تبلیغات محیطی،برگزاری جشن انقلاب در ۵۴ دهستان ،دیدار با خانواده شهدا،مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... از جمله برنامه هایی است که با رعایت موازین بهداشتی در دهه مبارک فجر اجرایی خواهد شد.

در ادامه این نشست اعضاء حاضر در جلسه به بیان برنامه ها و دید گاه های خود پرداختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: شایسته آن است اهداف گام دوم انقلاب ،جهش تولید و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در تمام برنامه های دهه مبارک فجر به نحو مطلوبی گنجانده شود و منعکس گردد.

وی  افزود:کارگروه عشایری و روستایی یکی از کارگروه‌های موفق دهه فجر است و سرآمد سایر کارگروه ها بحساب می آید.

عباس سروری با اشاره به برنامه های کارگروه روستایی و عشایری گفت ؛ این کارگروه با توجه به رسالت خود باید دورافتاده ترین روستاها را هم در برنامه های خود ببیند و مردم روستاها را در برنامه های کارگروه مشارکت دهد.

وی در پایان گفت:  برنامه های کارگروه روستایی و عشایری نقش برجسته ای در امید آفرینی در سطح دور افتاده ترین نقاط روستایی و عشایری بر عهده دارد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید