Iranian Agriculture News Agency

با رویکرد تکریم کارآفرینان برتر سی و دومین جشنواره کشوری امتنان برگزار میشود

رییس اداره آموزش بهره برداران مدیریت هماهنگی ترویج، گفت: به همت وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی سی و دومین جشنواره کشوری امتنان برگزار خواهد شد.

با رویکرد تکریم کارآفرینان برتر سی و دومین جشنواره کشوری امتنان برگزار میشود

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، سید وحید رضا سیدین رییس اداره آموزش بهره برداران مدیریت هماهنگی ترویج با اعلام این خبر گفت: ۷۱۰ نفر سهمیه برای ثبت نام کارآفرینان برتر در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۶۰ نفر به سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اختصاص یافته است.

افزود: با دستور ریاست سازمان مسئولیت ثبت نام واجدین شرایط و انتخاب استانی آنها برای تحویل به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به عهده مدیریت هماهنگی ترویج گذاشته شده است.

وی اظهار کرد: سهمیه هر شهرستان برای ثبت نام کارآفرینان برتر،واحدهای نمونه برتر کشاورزی تعیین و برای ثبت نام در سامانه معرفی شده از سوی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به شهرستانها ابلاغ و آنان تا آخر آذر ماه اقدام به ثبت نام نمودند.

سیدین گفت: پس از بررسی در سطح استان و داوری های لازم منتخبین سازمان به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ارسال خواهد شد.

رییس اداره آموزش بهره برداران مدیریت هماهنگی ترویج با اشاره به اهداف طرح گفت: هدف از برگزاری این جشنواره افزایش پویایی و نشاط در بین جامعه کار و تولید، شناسایی و تکریم نیروهای متخصص و مولد، تجلیل از کارآفرینان خلاق و نوآور و در نهایت ترویج هرچه بیشتر فرهنگ کار و تلاش در سطح جامعه است.

لازم به ذکر است همه ساله مراسم تجلیل از کشاورزان و تولید کنندگان برتر در سازمان جهاد کشاورزی برگزار میگرددو جشنواره امتنان نیز فرصت مناسبی برای شناساندن تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی میباشد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید