Iranian Agriculture News Agency

همکاری سپاه حضرت ولی عصر (عج) و دامپزشکی استان خوزستان در راستای محرومیت زدایی

جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر ( عج )در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان با محوریت خدمات رسانی به مناطق محروم استان برگزار شد.

همکاری سپاه حضرت ولی عصر (عج) و دامپزشکی استان خوزستان در راستای محرومیت زدایی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، این جلسه با حضور  مدیرکل دامپزشکی استان، معاون توسعه و پشتیبانی دامپزشکی استان سرهنگ  پاسدار محمد فرهاد زاده فرمانده حوزه بسیج کارکنان شهدای جهاد کشاورزی استان، سرگرد پاسدار مصطفی مجدی نسب جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر ( عج ) و   مسئول معاونت اشتغال و معیشیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر ( عج ) جهت خدمت رسانی مطلوب دامپزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار استان در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان برگزار شد.

در این جلسه مصطفی کنار کوهی مدیر کل دامپزشکی استان ضمن اشاره به عملکرد این اداره کل در خدمت رسانی به دامداران و عشایر استان در تمام مناطق استان به خصوص مناطق صعب العبور گفت: یکی از سیاست های کلان این اداره کل خدمت رساندن به تمام مناطق استان بخصوص مناطق صعب العبور و توزیع خدمات دامپزشکی بصورت برابر بین دامداران و عشایر در استان است که این اداره کل با توجه به کمبود نیرو با تمام توان خود نسبت به تعهدی که با این قشر جامعه دارد دریغ ننموده است و بر اساس برنامه های از پیش تعیین شده تمام جمعیت هدف را مورد واکسیناسیون قرار می‌دهد.

وی در ادامه افزود: با کمک و توان گروه های جهادی در سطح استان و خدمت بی منت این عزیزان این اداره کل می تواند به شکل مطلوب تر نسبت به ارائه خدمات دامپزشکی در مناطق محروم انجام وظیفه کند.

در ادامه سرگرد پاسدار مصطفی مجدی نسب جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر ( عج ) استان خوزستان خاطرنشان کرد: باتوجه به خدمات گوناگونی که این اداره کل در راستی حمایت و حفظ سرمایه دامداران و عشایر در دورترین مناطق استان انجام می دهد امیدواریم که با برنامه ریزی دقیق و ارتباط برون سازمانی بتوان در کمک رسانی به این اداره کل جهت ایمن سازی و آموزش جمعیت هدف به کمک گروه های جهادی سپاه حضرت ولی عصر استان اقدام کند.

در این جلسه مقرر گردید واکسن های مورد نیاز دام های سبک و سنگین به همراه تقویم زمان بندی اجرایی در شش نقطه هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) توسط اداره کل دامپزشکی استان خوزستان تهیه گردد و از ظرفیت گروه های جهادی و بسیج نیز در اجرای واکسیناسیون تحت نظر اداره کل دامپزشکی استان  اقدام شود.

همچنین مصوب گردید که اداره کل دامپزشکی استان بهمراه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر ( عج ) که مسئول لجستیک در این طرح می باشد نسبت به برگزاری دوره های آموزش و ترویج با محوریت دامپزشکی در روستاها و مناطق عشایری مورد نظر اقدام کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید