Iranian Agriculture News Agency

در جلسه هیات دولت مقرر شد؛

ارائه ساختار اداری برای مدیریت نظام بهره برداری طرح 46 هزار هکتاری سیستان

جلسه هیات دولت عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد و در آن معاون اول رئیس جمهور گزارشی از سفر دو روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، ارایه داد.

ارائه ساختار اداری برای مدیریت نظام بهره برداری طرح 46 هزار هکتاری سیستان

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در این جلسه که با رعایت پروتکل های بهداشتی و به 2 صورت حضوری و مجازی برگزار شد، مشکلات استان سیستان و بلوچستان به ویژه در زمینه راه آهن چابهار، گازرسانی به همه شهرها، روستاها و سایر مناطق استان، مشکلات صید و صیادان و مسائل و مشکلات حاشیه نشینی در شهر چابهار و زاهدان، مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این سفر همچنین از طرح های مهم توسعه سواحل مکران و طرح احیای ۴۶ هزار هکتار اراضی دشت سیستان بازدید و مسائل و مشکلات هریک را مورد بررسی قرار داد.

پس از این گزارش، مقرر شد کارگروهی مرکب از سازمان برنامه و بودجه، وزارتخانه های جهاد کشاورزی، نیرو، کشور و استاندار سیستان و بلوچستان تشکیل شود تا ظرف دو هفته تشکیلات مناسب اداری با هدف مدیریت نظام بهره برداری از طرح عظیم ۴۶ هزار هکتاری سیستان و توسعه استان سیستان و بلوچستان را به دولت ارایه دهد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید