Iranian Agriculture News Agency

تغییر کاربری های غیر مجاز درون شهرستان اصفهان محکوم به قلع وقمع

مدیرجهادکشاورزی شهرستان اصفهان از تخریب ۱۸۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی اصفهان خبر داد.

تغییر کاربری های غیر مجاز درون شهرستان اصفهان محکوم به قلع وقمع

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، همتعلی انصاری مدیرجهادکشاورزی شهرستان اصفهان اظهار کرد:  ۱۸۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای قلعه شور تخریب و قلع و قمع شد.

وی با اعلام این خبر افزود: این قلع و قمع در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی وباغ ها  اجرا شده است.

انصاری از رصد مستمر مدیریت امور اراضی شهرستان اصفهان برای جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی خبر داد و یادآور شد: اراضی با قابلیت کشاورزی در کشور ما محدود هستند و به منظور حفظ امنیت غذایی کشور باید از آنها به خوبی صیانت کنیم، در همین راستا با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در این اراضی مطابق با قانون  و با قاطعیت و شدت برخورد می شود.

این مقام مسئول همچنین به افرادی که در فکر تغییر کاربری اراضی و ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی هشدار داد و تصریح  کرد: این افراد گمان نکنند مصون هستند، بلکه پس از طی مراحل قانونی و با هماهنگی دستگاه قضائی در یک برنامه زمان بندی شده همه این ساخت و سازها در هر مرحله‌ای از احداث هم که باشند، تخریب خواهند شد.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان اصفهان گفت: با اجرای این حکم قلع و قمع تغییر کاربری های غیر مجاز بیش از ۱۳۰ هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان اصفهان آزاد شدند.

گفتنی است؛ اجرای تخریب ۱۸۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی اصفهان با حمایت همه جانبه مجمع محترم نمایند گان مجلس شورای اسلامی و دادستان مرکز استان و معاون دادستان آقای توکلی و حضور مؤثر یگان محترم امداد و با حضور و حمایت فرماندهی یگان امداد وفرماندهی و کلانتری بهارستان و همکاران صدیق و پرتلاش واحد حقوقی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان انجام شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید