Iranian Agriculture News Agency

تشکیل شورای اطلاع رسانی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی

با برگزاری نخستین جلسه به ریاست مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی و با حضور رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ، شورای اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی تشکیل شد.

 تشکیل شورای اطلاع رسانی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی

وحید کاظم زاده در این جلسه که با حضور امیرحسین بهداد مدیرکل دامپزشکی استان و معاونان این اداره کل برگزار شد بر اهمیت اطلاع رسانی در دستگاه های خدمت رسانی مثل دامپزشکی با طیف وسیع خدمات جهادی تاکید کرد و گفت: معتقدم هر چه قدر دامنه اطلاع رسانی نسبت به جامعه هدف اعم از بهره برداران و آحاد جامعه گسترده تر باشد، خدمات رسانی  هم به شکل مطلوب تری انجام می گیرد و در بحث پیشگیری از بیماری ها یا بحران های احتمالی هم کمک حال جامعه خواهد بود.

وی یکی از چالشهای پرخطر در امر اطلاع رسانی رسانه ای را تولید و انتشار اخبار نادرست یا انعکاس بد اخبار برشمرد و گفت: گاهی در اثر ناآشنایی با مسائل تخصصی یک مجموعه و سازمان، ارسال یک گزارش نادرست و ارائه یک تحلیل غلط و یا انعکاس کمرنگ مطلبی، دستگاه مذکور را دچار عواقب ناخواسته ای می سازد و کل خدمات آن  سازمان زیر سوال می رود .

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی درخصوص اهمیت حرفه دامپزشکی در تولید و اشتغال و سلامت جامعه و سختی های شرایط این حرفه نکاتی را مورد اشاره قرار داد و بر معرفی هر چه بیشتر و بهتر دامپزشکی با فعالیت های تاثیرگذار و مستندساز روابط عمومی تاکید نمود و افزود: در سالهای اخیر اهمیت جایگاه روابط عمومی ها به ویژه در دامپزشکی علی الخصوص با شیوع بیماری کوئید 19 دوچندان شده است.

 کاظم زاده با ابراز خرسندی از تشکیل شورای اطلاع رسانی وارتباطات رسانه ای اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، آن را گام بسیار موثر و فرصتی برای بهره مندی از ظرفیت و قابلیت های بین دستگاهی قلمداد کرد و گفت: وجود بانک اطلاعاتی 327 هزار و 532 بهره بردار در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ظرفیت بالقوه ای است که امکان ارتباط به ویژه در ارسال پیام و هشدارهای بهداشتی در مواقع ضروری و بحرانی را برای این شورا مهیا می کند.

وی ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی مسئول روابط عمومی دامپزشکی استان آذربایجان شرقی و تجلیل از افتخارات و موفقیت های روابط عمومی دامپزشکی استان در سطح کشور ، بر آمادگی اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی جهت توسعه و تعمیق همکاریها و روابط دو مجموعه تاکید نمود.

 سیدهادی موسوی مسئول روابط عمومی دامپزشکی استان آذربایجان شرقی و دبیر شورای اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی نیز به تشریح نظام نامه داخلی شورای اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای دامپزشکی پرداخت و نکاتی را در خصوص اهمیت و کارکردهای آن ذکر کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید