Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با توجه به اینکه سردخانه‌‌های موجود در بروجرد متناسب با سیب تولید شده نیست، ما از سرمایه گذارانی که متقاضی احداث سردخانه باشند حمایت می‌کنیم.

تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، اسفندیارحسنی مقدم پس از بازدیدی که از پروژه‌های کشاورزی بروجرد به همراه نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی سر کارخانم مقصودی داشت، اظهار کرد: در حالی که سالانه حدود ٦٠ تا ٧٠ هزار تن سیب در بروجرد تولید می‌شود، اما سردخانه های موجود متناسب با سیب تولید شده نیست.

وی افزود: جهادکشاورزی از سرمایه‌گذارانی که توانایی سرمایه‌گذاری در حوزه سردخانه را دارند حمایت می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: درصورت تمایل سرمایه‌گذاران جهاد کشاورزی مجوزهای لازم را ارائه می‌کند.

حسنی مقدم بیان کرد: با توجه به ظرفیت و استعداد شهرستان در حوزه آبزی پروری سازمان جهاد کشاورزی مساعدت لازم را با سرمایه‌گذارانی که تمایل داشته باشند به حوزه تولید ماهیان سردابی به ویژه قزل آلا و ماهیان خاویاری ورود کنند خواهیم داشت.

 نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: همراه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی از سردخانه ۵ هزار تنی الماس درخشان بازدید کردیم و موانع و مشکلات را بررسی کردیم، همچنین بازدیدی از گلخانه رازان تاک ‌اشترینان داشتیم.

 مقصودی تاکید کرد: رفع مشکلات واحد‌های تولیدی حوزه کشاورزی نیاز به همراهی و همکاری سازمان جهادکشاورزی و  بانک‌ها دارد.

وی بیان کرد: برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی دستگاههای متولی باید پای کار باشند.

 نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدواریم  مشکل آبرسانی به اراضی کشاورزی روستای قلعه حاتم با ورود جهاد کشاورزی رفع شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید