Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی:

دهه مبارک فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای سازمان

رییس سازمان در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر سازمان، با بیان اینکه حوزه امنیت غذایی تعطیلی ندارد، گفت: در شرایط قرمز یا نارنجی کرونایی شهرستان و استان، سازمان جهاد کشاورزی فعال، پویا، پر انرژی و جهادی در خدمت مردم بوده و هیچگاه خدمت رسانی تعطیل نشده است، چون معتقدیم بخش بزرگی از امنیت غذایی مردم را برعهده داریم.

دهه مبارک فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای سازمان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، غلامرضا قوسی به انجام مناسب کلیه امور اعم از اعتبار گرفتن و مراحل اجرایی پروژه ها در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: اشتغال‌زایی نهضت گلخانه‌ای از ابتدای طراحی این نهضت مانند نقشه‌برداری، راهسازی، انجام امور اجرایی برای زیرساخت تا مراحل کاشت، داشت و برداشت محصول آغاز شده و به صورت کامل مشهود است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: باید از ظرفیت پژوهشی استان به عنوان یک استان فرهنگی و دانشگاهی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی دقیق و به موقع بسیار مهم است، عنوان کرد: همراهی، حضور و مشارکت مردم برای افتتاح پروژه ها بسیار مهم و الزامی است.

قوسی بیان کرد: از گذشته ظرفیت شتر استان بسیار مورد بحث بوده و اکنون با اجرای طرح هاب شتر از این ظرفیت به صورت بهینه بهره برداری خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: ایام الله دهه مبارک فجر، فرصت مغتنمی است که دستاوردهای جهاد کشاورزی خراسان جنوبی معرفی شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید