Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی در فرودگاه ارومیه:

فرآیند صادرات سیب درختی آذربایجان غربی تسهیل می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید تصمیماتی اتخاذ شود تا فرآیند صادرات سیب و سایر محصولات این استان به راحتی اتفاق بیفتد.

فرآیند صادرات سیب درختی آذربایجان غربی تسهیل می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود به استان آذربایجان غربی، در جمع خبرنگاران در فرودگاه ارومیه اظهار کرد: مهمترین هدف ما در این سفر دیدار با کشاورزان و بهره‌برداران استان، شنیدن مشکلات آن‌ها و بسیج کردن تمام ارکان وزارت جهاد کشاورزی برای پاسخگویی به کشاورزان است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در بخش صادرات سیب درختی وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید تصمیماتی اتخاذ شود تا فرآیند صادرات سیب و سایر محصولات این استان به راحتی اتفاق بیفتد، به همین منظور جلساتی را با بازرگانان داخلی استان آذربایجان غربی خواهیم داشت و به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: صادرات سیب باید اتفاق بیفتد و در این راستا قدم‌هایی هم برداشته شده است.

خاوازی در رابطه با پرورش آرتمیا تصریح کرد: در استان آذربایجان غربی ظرفیت توسعه اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی مانند پرورش آرتمیا وجود دارد.

وی افزود: این اولین سفری است که معاونین وزیر پیش از حضور وزیر به استان وارد شده و از نزدیک مشکلات را بررسی کرده‌اند که امشب در جلسه‌ای که با معاونین خواهیم داشت، به بحث و تبادل نظر می‌پردازیم.

وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: مشکلاتی که توسط وزارت جهاد کشاورزی قابل رفع باشد به سرعت پیگیری می‌شود و مشکلاتی که نیاز به ورود وزرای دیگر و یا مطرح شدن در هیئت دولت داشته باشد، به سمع و نظر دولت خواهیم رساند و پیگیر حل مشکلات خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم پیام کشاورزان را به خوبی درک کرده و به درستی به دولت انتقال دهیم تا پایداری تولید توسط کشاورزان زحمت‌کش رقم خورد.

 

 

حجم ویدیو: 22.02M | مدت زمان ویدیو: 00:03:59
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید