Iranian Agriculture News Agency

فرمان تشکیل هسته گزینش از برکات حضرت امام خمینی (ره)

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تبریک فرارسیدن روز پانزدهم دی ماه به عنوان سالروز فرمان تاریخی امام در خصوص تشکیل هسته های گزینش، گفت: تمام عمر پر برکت امام خمینی(ره) برکت و نعمت است و یکی از این برکات ارزشمند، فرمان مبارک ایشان مبنی بر تشکیل هسته های گزینش بود.

فرمان تشکیل هسته گزینش از برکات حضرت امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، فردین زمانی در آیین بزرگداشت روز گزینش با بیان اینکه امام به سرچشمه معرفت و دانایی متصل بود، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم که به وصیت های امام خمینی و انتظارات ایشان و نیز رهنمود های مقام معظم رهبری عمل کنیم و تا جایی که در توان داریم ارزش های اسلامی را حفظ نماییم.

 مدیر هسته گزینش  سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن ارائه گزارش عملکرد و بیان شاخص های گزینشی جهاد، ابراز کرد: هسته گزینش فارس به خود می بالد که از نعمت نیروهایی انقلابی، ولایت مدار، دلسوز، عادل و متخصص بهره می برد.

این مقام مسئول گفت: انجام کارهای گزینشی به صبر، تلاش، ژرف نگری و کار بی شائبه و شبانه روزی نیاز دارد که الحمدلله نیروهای هسته گزینش سازمان دارای این خصوصیات هستند.

عل صالح یاد خدا و برای خدا است

 در ادامه سید ابوالحسن ذوالانواری عضو شورای هسته گزینش با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا (س) گفت : کلام خوب و عمل صالح بهترین عبادت ها جهت عاقبت بخیری است و عملی صالح است که به یاد خدا و برای خدا باشد.

 عضو شورای هسته گزینش با سابقه ٢٥ ساله گفت : مصداق عملی عاقبت بخیر شدن شهید سلیمانی بود که با تأسی از این حدیث و آیه " ان الذین ءامنوا و عملوا الصالحات سیجعل له الرحمن وداً" وارد این مسیر شدند و خودشان را به دریای معرفت وصل نمودند.

وی افزود:گزینش مهمترین ابزار به منظور کنترل ورودی های سازمان ها در جهت رعایت قواعد اخلاق حرفه ای است و فیلتر ورودی ادارات به حساب می آید و طبیعتا فیلتر ورودی هم باید تمیز و شفاف باشد و این فیلتر برای گزینش صداقت در نظر گرفته می شود.

وی با تاکید بر اینکه، رازداری، حفظ حریم و امانت داری از مهمترین ویژگی های گزینش گران است، افزود: خوشبختانه گزینش در کشور ما بر اساس ویژگی های قومی، مذهبی، جغرافیایی و ملی انجام می گیرد و همواره سعی بر این است که اصلح ترین افراد در جهت خدمت گزاری به مردم بکار گمارده شوند.

عملکرد  عالی هسته گزینش در روابط عمومی

 علیرضا واحدی پور، مدیر اداره روابط عمومی ضمن تقدیر و تشکر از درایت و عملکرد عالی مدیریت هسته گزینش در حوزه عملکردی و ارائه اخبار و گزارشات به روابط عمومی گفت : حقیقتا در گزینش به لحاظ ماهیت کاری بحث حق الناس مطرح است و ردپای حق الناس تا جایی پیش می رود که اگر شهید هم بشویم این حق بر گردن ما می ماند.

 واحدی پور گفت : حرکت گزینش جهادکشاورزی فارس در ارائه اخبار و آگاه سازی کارمندان از قوانین جاری اقدامی نو به حساب می آید که به نوبه خود اثر بخش بوده است و همین آگاه سازی همکاران از قوانین موجود به نوعی بخشی از حق گزینش را ادا می نماید.

در پایان این مراسم از کارکنان هسته گزینش  با اهداء لوح، گل نرگس تقدیر به عمل آمد.

آیین بزرگداشت روز گزینش و تجلیل از کارکنان هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی با حضور فردین زمانی مدیرهسته، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ذوالانواری ، علیرضا واحدی پور مدیر اداره روابط عمومی و سید عبدالوهاب نقیب معاون این اداره در محل دفتر مدیر گزینش برگزار شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید