Iranian Agriculture News Agency

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با مدیر،اعضا و کارکنان هسته گزینش

بمناسبت گرامیداشت پانزدهم دی‌ماه سالروز صدور فرمان لازم الاجراء بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر کبیر و معمار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)مبنی بر تشکیل هسته گزینش، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه با مدیر ،اعضا و کارکنان هسته گزینش سازمان دیدار کردند.

دیدار رئیس  سازمان جهاد کشاورزی استان با مدیر،اعضا و کارکنان هسته گزینش

به گزارش خبرنگار ایانا دراستان چهارمحال و بختیاری، عطاالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به تقویت نیروی انسانی و نظام مدیریتی سازمانی اظهار داشت :تعهد و تخصص، دو بال اصلی برای موفقیت ورشد هر سازمان است و هماهنگی میان این دو  بال پیشرفت و توسعه یک سازمان را به همراه دارد.

 وی گفت :خدمت وتلاش دست اندرکاران امر گزینش همواره براساس دقت وعدالت در جهت ورود نیروی کار متعهد ، لایق ، متدین و مسئولیت پذیر به مجموعه جهاد کشاورزی کمک بزرگی برای اعتلای هرچه بیشتر در این مجموعه و خدمتگزاری به بهره برداران است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد : عمل و رسالت  هسته گزینش ممکن است با سایر حوزه ها تفاوت داشته باشند چرا که نیازمند دقت،حساسیت و مسئولیت پذیری بالایی در مجموعه است.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد :فرصت را غنیمت شمرده ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای رهبر فقید فرزانه، از زحمات تمامی گزینشگران مجموعه جهاد کشاورزی که با کمترین توقع در انتخاب و گزینش منابع انسانی متعهد و شایسته تلاش می نمایند ؛ تقدیر و تشکر می‌کنیم.

در این دیدار با تایید هیات عالی گزینش طی حکمی از سوی شاهرخ شجری معاون وزیر و دبیر هسته گزینش وزارت جهاد کشاورزی جناب آقای عطا هاشم پور به سمت مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد و از زحمات جناب آقای قدرت الله امینی درزمان تصدی این مسولیت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید