Iranian Agriculture News Agency

اجرای 112 حکم قلع قمع در اراضی کشاورزی شهرستان بروجن

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری از اجرای ۱۱۲ حکم قلع و قمع بنا و دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بروجن خبر داد.

اجرای 112 حکم قلع قمع در اراضی کشاورزی شهرستان بروجن

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،سرهنگ یوسف باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری، گفت :با توجه به اعلام اداره امور اراضی شهرستان بروجن، افرادی در اراضی کشاورزی اطراف منطقه گردشگری سیاسرد بروجن اقدام به تفکیک اراضی کشاورزی و دیوارکشی این اراضی کرده بودند که با پیگیری لازم و هماهنگی انجام شده با دادستان شهرستان، اجرای قلع و قمع ۱۱۰ مورد از احکام تبصره ۲ ماده ۱۰ تخلف تغییر کاربری غیرمجاز دیوارکشی با مساحت بالا و اجرای ۲ مورد حکم قضایی قلع و قمع سازه ساختمان انجام شد.

وی گفت: با اجرای این طرح ۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بروجن با همکاری دادستان، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، مدیرامور اراضی و فرماندهی یگان حفاظت امور اراضی استان رفع تصرف شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری از مردم و کسانی که قصد ساخت و ساز در اراضی کشاورزی را دارند خواست تا قبل از هرگونه اقدام و سرمایه‌گذاری، استعلام‌های لازم را از اداره مربوطه و امور اراضی جهادکشاورزی دریافت کنند.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان با بیان اینکه سامانه ۱۳۱ آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی است گفت: این سامانه ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش تغییر کاربری اراضی کشاورزی بوده و شهروندان در مناطق مختلف استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، مراتب را به این سامانه گزارش کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید