Iranian Agriculture News Agency

رفیعی اعلام کرد :

8 مجتمع دامداری در شهرستان شهرکرد فعال است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد در جریان بازدید مجتمع پرورش گاو شیری ماه‌بانو گفت: در شهرستان شهرکرد 8 مجتمع دامداری وجود دارد که کارشناسان امور دام جهت بررسی مازاد تصرفات در اراضی واحدهای دامداری از آنها بازدید می‌کنند.

8 مجتمع دامداری در شهرستان شهرکرد فعال است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، کارشناسان معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان و امور دام شهرستان شهرکرد به همراه رییس هیأت مدیره مجتمع ماه‌بانوی شهر کیان از مازاد تصرفات در اراضی واحدهای پرورش گاو شیری بازدید کردند. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد در جریان بازدید از 12 واحد فعال مجتمع پرورش گاو شیری ماه‌بانو گفت: در شهرستان شهرکرد 8 مجتمع دامداری وجود دارد که کارشناسان امور دام جهت بررسی مازاد تصرفات در اراضی واحدهای دامداری از آنها بازدید می‌کنند.

فرهاد رفیعی افزود: تا کنون از تعدادی از واحدهای دامداری مجتمع‌های شورابچه، ماه‌بانو، شاه‌منظر و حاج کهوا بازدید شده و در صورت لزوم روند بازدیدها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: چنانچه دامداری دارای مازاد تصرف در اراضی باشد از لحاظ عدم تعرض به جاده عمومی و زمینهای اطراف بررسی شده و نتایج این بازدیدها در کمیسیون مربوطه مطرح خواهد شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید