Iranian Agriculture News Agency

"خاوازی" در نشست خبری با اصحاب رسانه در استان خراسان شمالی خبر داد:

تصویب ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای خراسان شمالی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با تصمیم گیری هیات همراه، استاندار و مدیر عامل بانک کشاورزی ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای خراسان شمالی مصوب شد.

تصویب ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار ایانا و به نقل از استانداری خراسان شمالی، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با محوریت دستاوردهای سفر دو روزه به استان اظهار کرد: این تسهیلات با محوریت زنجیره انگور، گوشت قرمز و سفید، زعفران و نوغانداری مصوب شد و سرمایه گذاران در این حوزه نباید سرگردان باشند.

وی بهترین بخش این سفر دو روزه را تماس و دیدار چهره به چهره با کشاورزان عنوان و خاطرنشان کرد: شنیدن مطالبات و دغدغه‌های آنان برای ما حائز اهمیت بود، زیرا این موضوع ما را در تصمیم گیری‌های این حوزه کمک خواهد کرد.

خاوازی افتتاح چندین پروژه  مهم در این سفر را نشان از رشد و پیشرفت استان دانست و تصریح کرد: خراسان شمالی از استان‌های مهم پنبه خیز کشور است که در حال حاضر ۷ هزار هکتار سطح زیر کشت دارد که به زودی این رقم به ۹ هزار هکتار می‌رسد و می‌تواند رکورد قبلی خود را در این بخش بزند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه شهرک‌های کشاورزی نیز از اتفاقات خوب دیگر این استان است که ۲ شهرک در اختیار پرورش دام سبک و ۴ شهرک در اختیار گلخانه‌هاست و این امر پتانسیل خوبی برای اشتغالزایی است.

وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط با تامین نهاده‌های دام و طیور بعنوان دغدغه و مطالبه اصلی کشاورزان افزود: در حوزه تامین نهاده‌های دام و طیور تا پایان سال برنامه‌های بهتری اجرا خواهد شد و این امر با ارائه بسته‌های حمایتی از سوی دولت به زودی محقق می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید