Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی:

شهرستان تبریز یکی از قطب های اصلی کشاورزی استان است

معاون توسعه و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: شهرستان تبریز یکی از قطب های اصلی کشاورزی استان است .

شهرستان تبریز یکی از قطب های اصلی کشاورزی استان است

سیدعلی مختاری در حاشیه افتتاح  اتاق رادیو اینترنتی مدیریت جهادکشاورزی تبریز در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: شهرستان تبریز یکی از قطب های اصلی کشاورزی استان است که در زمینه منابع انسانی موجود در بخش کشاورزی و پتانسیل های موجود در زمینه کشاورزی بسیار قابل اهمیت است.

وی تصریح کرد: همواره بخش کشاورزی یک امر ترویجی است و در راستای جهش تولید می توان از طریق فضای مجازی  اقدامات موثری انجام داد.

معاون توسعه و منابع سازمان جهادکشاورزی استان افزود: اقدامات مثبتی در راستای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی صورت گرفته است و برنامه های ویژه ای در این زمینه داریم.

وی ادامه داد: به لحاظ پروتکل های بهداشتی رادیو اینترنتی می تواند ابزاری مهم در راستای ترویج کشاورزی برای بهره برداران باشد.

معاون توسعه و منابع سازمان جهادکشاورزی استان در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تبریز در همراهی برنامه های سازنده و ابتکاری روابط عمومی سازمان خاطرنشان کرد: روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان؛ همواره همگام و همسو با سیاست های سازمان و وزارت متبوع عمل نموده و کسب عناوین برتر کشوری در زمینه های مختلف از سوی اداره روابط عمومی سازمان تایید این مدعاست.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید