Iranian Agriculture News Agency

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از خانواده سنگرساز بی‌سنگر شهید عسکری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از خانواده سنگرساز بی‌سنگر شهید عسکری

بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، با حضورحجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثار الله استان ، امیر غلامعلیان  فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا و ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق، سرهنگ خواجویی معاون نیروی انتظامی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، با خانواده بزرگوار  شهید محمدعسکری  از شهدای سنگر ساز بی سنگر هشت سال دفاع مقدس دیدار شد.

در این دیدار عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: شهیدمحمد عسکری در 7 اسفند سال 1365در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل گردید. وی که متولد سال 1343 بوده و در جهاد سازندگی در قسمت حقوقی مشغول به کار بود.

سردار معروفی در این دیدار با اشاره به خاطراتی از  رشادتهای سنگرسازان بی سنگر گفت: نقش جهاد و سنگر سازان بی سنگر در جبهه های حق علیه باطل بسیار پر رنگ می باشد

وی گفت: در عملیات های متعدد من شاهد بودم برای احداث یک خاکریزسنگر سازان بی سنگر چه جان فشانی‌ها که نکردند در عملیات کربلای پنج برای احداث یک خاکریز به طور میانگین هر ده دقیقه یکی شهید می‌شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نیز در این دیدار بیان داشت: جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.

وی با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید