Iranian Agriculture News Agency

همزمان با ایام فاطمه زهرا (س) و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی؛

مراسم بزرگداشت «فرهنگ مقاومت» برگزار شد

مراسم بزرگداشت «فرهنگ مقاومت» همزمان با ایام شهادت فاطمه زهرا (س) و سالروز ایام الله ۹ دی و در آستانه سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

مراسم بزرگداشت «فرهنگ مقاومت» برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا، در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تسلیت این ایام که با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سپهبد قاسم سلیمانی مصادف شده است، گفت: با برگزاری این گونه جلسات، قدردان جهاد و مجاهدت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، این مرد بزرگ هستیم.

وی با اشاره به این که همیشه در کنار رهبران بزرگ هر انقلابی، نیروهای مخلصی وجود دارند که بار سنگین انقلاب را به دوش می‌کشند و او را همراهی می‌کنند، اظهار کرد: در انقلاب اسلامی ما نیز مجموعه ای از نیروهای مخلص در خدمت اهداف و آرمان‌های فکری امام  راحل و مقام معظم رهبری بودند و آن را ترویج و تبلیغ می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که برای فراگیری یک انقلاب نیاز به انسان های مخلص، شجاع و تربیت شده است، افزود: فضای انقلاب و فرهنگ نیز عده ای را تربیت می کند که شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب امام و رهبری بود.

وی با تاکید بر اینکه تفکر وهابیت تکفیری، تفکر جنگ را در منطقه ایجاد کرده است و این تفکر، ساخته و پرداخته سیستم های جاسوسی در دنیا است، ادامه داد: بزرگترین خدمت داعش به اروپا و غرب، خدشه دار کردن چهره اسلام بوده و این خسارت از کشتار بشر بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به امپراتوری رسانه‌ای صهیونیست‌ها، گفت: بسیاری در سایر کشورهای اروپایی و غربی از دین اسلام بی اطلاع هستند در صورتی که مردم کوچه و بازار کشورمان بیشتر از  یک سیاستمدار آمریکایی اطلاعات سیاسی دارند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به اهمیت مدیریت فضای مجازی اشاره و ادغان کرد: فضای مجازی در صورت مدیریت نشدن، می تواند تاثیر مخربی بر جامعه بگذارد اما مدیریت آن می‌تواند به جامعه خدمت کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه بر ضرورت ایجاد شبکه ملی اطلاعات برای صیانت از جامعه تاکید کرد.

وی در پایان به چند ویژگی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی از زبان مقام معظم رهبری اشاره کرد.

قدردانی از رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی با اعطای نشان ذوالفقار

 در ادامه این مراسم، شاهرخ شجری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به ویژگی های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ایشان از سوی فرمانده معظم کل قوا مفتخر به دریافت نشان ذوالفقار شدند؛  دریافت این نشان ارزنده و معتبر در قدردانی از رشادت ها و تلاش های سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم و داعش و حراست از مرزهای آبی و خاکی ایران انجام شده است.

1500

گفتنی است در این مراسم از خانواده‌های جهادگران شهدای  ترور از جمله جهادگر شهید «غلامرضا اسلامی»، «اسماعیل سرخابی» و جهادگر شهیده «صدیقه رودباری» تجلیل شد.

c4005b67-1abc-4d6e-88c9-9455df60a429

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید