Iranian Agriculture News Agency

مجابی تاکید کرد:

ورود شرکت هواپیمایی خدمات ویژه به حوزه پهپادی و تاکسی هوایی

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی خدمات ویژه با حضور رئیس مجمع عمومی شرکت هواپیمایی خدمات ویژه و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی و اعضا هیئت مدیره و همچنین معاونین و مدیران شرکت مادر تخصصی و شرکت هواپیمایی خدمات ویژه امروز سه شنبه در محل سالن جلسات شرکت مادر تخصصی برگزار شد.

ورود شرکت هواپیمایی خدمات ویژه به حوزه پهپادی و تاکسی هوایی

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات کشاورزی، سیدمحمد مجابی مدیر عامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی به تاریخچه شرکت هواپیمایی خدمات ویژه و موانع و مشکلات آن به لحاظ تحریم ها اشاره کرد و افزود: کمبود امکانات و اعتبارات و تک مشتری بودن آن از مشکلات بزرگ شرکت هواپیمایی خدمات ویژه است که باید برای خلق بازارهای جدید و به روز کردن فعالیت ها متناسب با نیاز بخش کشاورزی مانند فعالیت های سنجش از راه دور و استفاده از تکنولوژی در حوزه پهپادی و تاکسی هوایی از طریق مشارکت با سازمان ها و نهادهای مرتبط، افق های جدیدی را برای فعالیت های شرکت ترسیم کرد.

وی تصریح کرد: در طول یکسال گذشته اقدامات موثری در جهت حل مشکل بودجه و اعتبارت و ردیف بودجه برای پرداخت حقوق کارکنان شرکت از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال آتی و اخذ سند تک برگ برای اراضی شرکت انجام شده است.

مجابی با اشاره به این که مدیرعامل جدید شرکت  هواپیمایی خدمات ویژه از متخصصین هوا و فضا بوده و در طول دوران خدمت نیز مناصب بسیار مناسبی در حوزه هوا و فضا داشته است، تاکید کرد: اجرایی کردن تفاهم نامه های منعقد شده با سازمان ها، مرجع قراردادن شرکت برای کلیه فعالیت های هوا و فضا در وزارتخانه، تسویه مطالبات و بدهی های شرکت باید سرلوحه امور در طول دوران مدیریت باشد.

در این مراسم، علی بخشعلی پور به عنوان مدیرعامل شرکت  هواپیمایی خدمات ویژه منصوب و معرفی و از خدمات سیامک اسکندری مدیرعامل پیشین قدردانی شد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید