Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

حماسه عظیم ۹ دی میثاق مردم ایران با ولایت بود

مراسم گرامیداشت ۹ دی با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ،معاونین و مدیران ادارت ستادی و ادارات تابعه ،مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها و مسئولین دفاتر ولی فقیه در مجموعه سازمان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

  برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین آفتابی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان با اشاره به حماسه عظیم ۹ دی گفت:حماسه عظیم ۹ دی میثاق مردم ایران با ولایت بود.

آفتابی سپس دینداری از دیدگاه اسلام پرداخت و افزود : به جا آوردن واجبات دینی زمانی کارساز و مفید است که خدمت به مردم در آن دیده شده باشد.

وی به برنامه های دشمنان نظام برای دوری مردم از نظام اشاره کرد و گفت : جناحی فکر کردن ،کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات،خود تحقیری ،کتمان حقایق و تحریف و ...نقشه دشمنان برای دلسرد کردن مردم است.

حجت الاسلام آفتابی سپس با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی افزود : این سردار بزرگ اسلام «علم الاجتماع» داشت و همین ویژگی بزرگ او را نزد مرد عزیز کرد.

وی افزود: عشق سردار دلها به ولایت مثال زدنی بود ،سردار سلیمانی قطب بندی نداشت و جامعه را به وحدت دعوت می کرد و حکومت او حکومت بر دلها بود ،بر همین اساس مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مکتب ایشان را مکتب سلیمانی برشمرد.

وی در ادامه به عزم مجموعه سازمان برای خدمت به مردم پرداخت و گفت: بنای مجموعه این است که خدمت به مردم بویژه کشاورزان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

در ادامه این مراسم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز ضمن گرامیداشت مراسم ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت :۹ دی یاد آور حضور مثال زدنی مردم برای دفاع از انقلاب و حریم ولایت بود و مردم از این آزمون سربلند خارج شدند.

وی آنگاه به ویژگی های شخصیتی سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت : دلهای مردم ایران اسلامی تا ابد مالامال از یاد و خاطره این سردار رشید اسلام خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید