Iranian Agriculture News Agency

بررسی مسائل و مشکلات بهره برداران پایاب سد الخلج شهرستان بستان آباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستان آباد از تشکیل جلسه در خصوص بررسی رفع موانع بهره برداری از پایاب سد الخلج این شهرستان خبر داد.

بررسی مسائل و مشکلات بهره برداران پایاب سد الخلج شهرستان بستان آباد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، عزیز نوروزی در ابتدای این جلسه که در محل مدیریت این شهرستان برگزار گردید، ضمن تشکر از کلیه حاضرین بخصوص بخشدار تیکمه داش، کارشناس فرمانداری شهرستان  و نیز کارشناس معین استانی و مدیران عامل تعاونی های آب بران با تشریح اهداف و تاریخچه احداث این سد و موانع پیش روی جهت بهره برداری کامل از طرح، هدف اصلی از تشکیل جلسه را بررسی چگونگی تأمین هزینه خودیاری توسط اعضای تعاونی آب بران برشمرده و بر تلاش همه جانبه و عزم جدی جهت رفع این مشکل چندین ساله تاکید کرد.

وی گفت: بنا به موافقت ریاست  سازمان جهاد کشاورزی استان جهت تأمین هزینه آورده شخصی اعضای تعاونی ها، تسهیلات بانکی از محل صندوق توسعه کشاورزی پرداخت خواهد شد و در صورت بهره برداری کامل از این طرح شاهد افزایش تولید و بهره وری در اراضی پایاب این سد خواهیم بود و منافع فراوانی برای کشاورزان این منطقه خواهد داشت.

 محمدپور بخشدار تیکمه داش نیز تکمیل این طرح را مطالبه مسئولین شهرستانی و استانی دانسته و اظهار امیدواری کرد که در صورت حل مسائل و اختلافات اجتماعی بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه شهرستانی باشیم.

در ادامه کارشناس معین استانی، مشاور شرکت مجری طرح، رییس اداره امور زیربنایی مدیریت شهرستان و نیز نمایندگان تعاونی های های آب بران مطالب خود را بیان نمودند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید