Iranian Agriculture News Agency

قدسی:

مشکلات واحدهای تولیدی بخش کشاورزی رفع می‌شود

واحدهای تولیدی بخش کشاورزی به سمت صادرات حرکت کنند

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا مشکلات واحدهای تولیدی بخش کشاورزی رفع شود افزود: واحدهای تولیدی بخش کشاورزی به سمت صادرات حرکت کنند.

مشکلات واحدهای تولیدی بخش کشاورزی رفع می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محمدرضا قدسی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از چند پروژه بخش کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جهش تولید بررسی مشکلات واحدهای تولیدی بخش کشاورزی به‌طور جد پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از واحد تولیدی پرورش شترمرغ در شهرستان سرخه گفت: این واحد تولیدی از واحدهای مدرن است که ظرفیت تولید چهار هزار و 200 قطعه شترمرغ را دارد.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه این واحدهای تولیدی نبود جاده بین مزارع و همچنین مشکلاتی در بخش انرژی دارد از معاون استاندار سمنان خواست تا در حد امکان از اعتبارات ملی مشکلات این واحد تولیدی را رفع کند.

قدسی گفت: در سطح وزارت جهاد کشاورزی هم تلاش می‌شود از اعتبارات ملی و با تفاهم‌نامه‌ای که با قرارگاه خاتم منعقدشده مشکلات بر سر راه واحدهای تولیدی برداشته شود تا این واحدها بتوانند به اهداف مدنظر خود رسیده و به سمت صادرات محصول حرکت کنند.

واحدهای تولیدی به دنبال ارزآوری باشند

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به‌ضرورت حرکت واحدهای تولیدی بخش کشاورزی به سمت صادرات گفت: واحدهای تولیدی بخش کشاورزی باید تلاش کنند علاوه بر ایجاد ارزش‌افزوده به دنبال ارزآوری نیز باشند.

وزارت جهاد کشاورزی از واحدهای بزرگ و کارآفرین حمایت می‌کند

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی از واحدهای بزرگ و کارآفرین در تمامی مراحل از اخذ مجوز تا پرداخت تسهیلات حمایت می‌کند.

قدسی اضافه کرد: مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی همه معاونت‌ها را موظف کرده است تا در کمترین زمان ممکن مجوزهای لازم برای این واحدهای تولیدی را صادر کنند و بانک کشاورزی و سایر بانک‌ها نیز پرداخت تسهیلات به این واحدها را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: قطعاً این واحدهای تولیدی پس از بهره‌برداری اثربخشی خوبی در منطقه دارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید