Iranian Agriculture News Agency

تولیدکنندگان بخش کشاورزی به دنبال صادرات و بازاریابی محصول خود باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی باید با رویکردی توسعه محور، صادرات محور و مبتنی بر تحقق جهش تولید احداث شوند.

تولیدکنندگان بخش کشاورزی به دنبال صادرات و بازاریابی محصول خود باشند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، علیرضا شریفی نژاد عصر امروز در حاشیه سرکشی از یک واحد در حال ساخت پرورش شترمرغ (مولد و پرواری) در منطقه صفائیه شهرستان سرخه با اشاره به طرح‌های اقتصادی بسیار خوبی که در سال جهش تولید در استان سمنان در دست اقدام است اظهار کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های اقتصادی گام‌های بسیار خوبی برای رونق کسب‌وکار در استان سمنان برداشته می‌شود.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان گفت: باید توجهی جدی نسبت به حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: تولیدکنندگان باید به کیفیت در تولید، صادرات و بازاریابی برای فروش محصولاتشان توجه کنند.

شریفی نژاد تصریح کرد: توجه فعالان اقتصادی به مسائل حاشیه‌ای سبب اختلال در توسعه اقتصادی می‌شود که باید از این امر جلوگیری شود.

وی با اشاره به بازدید انجام شده از یک واحد پرورش شترمرغ در شهرستان سرخه گفت: این واحد مشکل جاده و گازرسانی دارد که نیاز است دستگاه‌های اجرایی مربوطه نسبت به رفع این مشکلات اقدام لازم را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه عملیات اجرای این طرح از سال 1397 آغاز شد و مساحت آن بیش از 30 هکتار است اظهار کرد: با تکمیل این طرح مهم اقتصادی برای 50 نفر به‌صورت مستقیم و 150 نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

شریفی نژاد با اشاره به اینکه برآورد کل سرمایه‌گذاری این طرح 250 میلیارد ریال است و تسهیلات مصوب اشتغال‌زائی روستایی بانک توسعه تعاون 150 میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: ظرفیت کل این واحد پرورش شترمرغ چهار هزار و 200 قطعه است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید