Iranian Agriculture News Agency

رمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت:

سد وشمگیر بهترین فرصت برای ارتقا و اقتصادی شدن کشاورزی استان گلستان

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مراسم افتتاحییه پروژه سیستم های آبیاری نوین در سطح ۱۵۰۰۰ هکتار اراضی استان گلستان، گفت: وجود این زمین های مستعد در اطراف سد وشمگیر بهترین فرصت برای ارتقا و اقتصادی شدن کشاورزی استان گلستان است.

سد وشمگیر بهترین فرصت برای ارتقا و اقتصادی شدن کشاورزی استان گلستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، سردار محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مراسم افتتاحییه پروژه سیستم های آبیاری نوین در سطح ۱۵۰۰۰ هکتار اراضی استان گلستان، گفت: خدمت رسانی به مردم با عزت ایران و استان گلستان از اهداف و ماموریت های جدی ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به طبع در قرارگاه سازندگی خاتم است.

سردار محمد در ادامه افزود: وجود این زمین های مستعد در اطراف سد وشمگیر بهترین فرصت برای ارتقا و اقتصادی شدن کشاورزی استان گلستان است. انشاا...با حضور مردمی و فعالیت هرچه بیشتر قرارگاه خاتم به همه اهداف و توسعه پایدار برسیم.

در ابتدای این مراسم  مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان درباره اجرای پروژه آبیاری نوین تحت فشار  انبارالوم گفت: این پروژه در سطح ۳۳۴۲ هکتار و با اعتباری بالغ بر ۹۸۲ میلیارد ریال و ۱۰۲ کیلومتر لوله گذاری به انجام خواهد رسید.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان افزود: در این پروژه ۴۵۰ بهره بردار عضویت دارند و بیش از ۲۵۰۰ نفر جمعیت بهره مند را پوشش می دهد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید