Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد :

برگزاری نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در استان قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : یازدهمین نمایشگاه کشاورزی ، نهاده ها و محصولات ارگانیک ، آبیاری و آبرسانی ، صنایع تبدیلی ، ادوات و ماشین آلات کشاورزی در استان برگزار می شود .

برگزاری نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین مهندس فاطمه خمسه با اعلام این خبر افزود : این نمایشگاه از 9 لغایت 12 دی ماه به مدت چهار روز با رعایت شیوه و دستوالعمل های بهداشتی ستاد ملی کرونا با حضور بیش از ۸۰ مشارکت کننده در فضایی به مساحت 2500 متر مربع برگزار می شود .

وی اظهار کرد: مشارکت کنندگان از استان های تهران ، قزوین، زنجان، اصفهان، همدان، فارس و خراسان رضوی و.... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

خمسه تصریح کرد: در این نمایشگاه؛ 40 درصد آبیاری و آبرسانی ، 35 درصد ادوات و مکانیزاسیون کشاورزی و 25 درصد نهاد و بذور کشاورزی تشکیل می دهد.

وی گفت: ایجاد فضای رقابتی به منظور ورود به بازارهای جدید ، ارائه توانمندی های مشارکت گنندگان ، اخذ سفارش از مشتریان ، گسترش کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی و تبادل اطلاعات و تجربیات از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است .

خمسه یاد آور شد: یازدهمین نمایشگاه کشاورزی ، نهاده ها ، آبیاری ، آبرسانی ، صنایع و ماشین آلات کشاورزی از 9 لغایت 12 دی ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی ( ره ) ، جنب صدا و سیما برای بازدید متخصصان و علاقمندان دایر خواهدبود .

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید