Iranian Agriculture News Agency

شناسایی و توقف عملیات اجرایی ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان تهران

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان تهران گفت: مسائل و مشکلات ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان در جلسه ای به منظور برنامه ریزی برای شناسایی و توقف عملیات اجرایی این ساخت وسازها در جلسه ای بررسی شد.

شناسایی و توقف عملیات اجرایی ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان تهران

به گزارش ایانا در استان تهران، جلسه بررسی مسائل و مشکلات ساخت وسازهای غیرمجاز و برنامه ریزی جهت اجرای احکام و دستورات قضایی قلع و قمع ساخت وسازهای غیرمجاز درمحل سالن جلسات حوزه قضایی بخش آفتاب شهرستان تهران با حضور مدیرجهاد کشاورزی شهرستان تهران، سرکلانتر دهم فاتب، رئیس کلانتری 171 مصطفی خمینی، مسئول امور اراضی شهرستان و سایر مدعوین برگزار شد.

حقی زاده، مدیرجهاد کشاورزی شهرستان تهران ضمن تاکید بر حضور نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت و پوشش انتظامی در اجرای احکام و دستورات قضایی، خواستار تعامل وهمکاری بیشتر عوامل نیروی انتظامی شد.

وی در این خصوص پیشنهاد کرد: در اجرای تبصره دو ماده 10 و نظر ریاست حوزه قضایی یک نفر مامور نیروی انتظامی به همراه عوامل گشت اراضی شهرستان، به منظور شناسایی و توقف عملیات اجرایی ساخت وسازهای غیرمجاز حضور داشته باشد.

رئیس حوزه قضایی بخش آفتاب ضمن تاکید در اجرای احکام و دستورات قضایی مقرر کرد تا عوامل نیروی انتظامی تعامل همه جانبه با جهاد کشاورزی داشته باشند.

در این جلسه همچنین مقرر شد از ابتدای دی ماه ظرف مدت یک ماه کلیه احکام و دستورات قضایی صادره در خصوص قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، اجرایی شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید