Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

۱۴۵۸ بهره بردار کردستانی کشاورز کارت دریافت می کنند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تاکنون یک هزار و 458 بهره بردار کردستانی برای دریافت کشاورز کارت به بانک عامل معرفی شده اند.

۱۴۵۸ بهره بردار کردستانی کشاورز کارت دریافت می کنند

 

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، محمد فرید سپری در جلسه ویدئو کنفرانس تسهیلات خرید نهاده‌های کشاورزی در قالب کشاورز کارت، اظهار کرد: تسهیلات مذکور برای خرید نهاده‌های کود و سم محصولات استراتژیکی همچون گندم، جو و دانه‌های روغنی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه فصل کاشت در استان به پایان رسیده است، افزود: تسهیلات در نظر گرفته شده برای بهره برداران به ازای هر هکتار مبلغ ۲۰ میلیون ریال است.

سپری اعلام کرد: حداکثر سقف تسهیلات در نظر گرفته شده برای طرح کشاورز کارت، ۲۰۰ میلیون ریال است و به همین دلیل استقبال خوبی از طرف متقاضیان صورت نگرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به عملکرد جذب تسهیلات تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۴۵۸ بهره بردار با سطح زراعی ۳۸ هزار و ۸۳ هکتار به بانک عامل معرفی شده اند.

سپری خاطرنشان کرد: ۲۳۷ هزار و ۸۶۲ میلیون ریال تسهیلات از این محل به سیستم بانکی معرفی شده اند و ۱۱۷ بهره بردار نیز کشاورز کارت‌هایشان را دریافت کرده اند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید