Iranian Agriculture News Agency

برگزاری ۱۲۰ مورد کلاس آموزشی ترویجی توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان گفت: در طول سال زراعی ۹۹ ـ ۹۸ با هدف افزایش تولید و بالا بردن راندمان در بخش کشاورزی ۱۲۰ مورد کلاس آموزشی ترویجی برگزار شده است.

 برگزاری ۱۲۰ مورد کلاس آموزشی ترویجی  توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان

 سعید پورحیدر در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی ضمن اظهار این مطلب افزود: کلاسهای برگزار شده در سطح روستاها در قالب کلاسهای گروهی، روز مزرعه، بازدید و کلاسهای انفرادی می باشد که در جهت بالا بردن سطح آگاهی بهره برداران زحمتکش بخش کشاورزی صورت گرفته است.

وی افزود: این کلاسها نقش بسیار مهمی در انتقال یافته های جدید کشاورزی به بهره برداران دارد و از این طریق می توان راندمان تولید در واحد سطح را بالا برد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان گفت: کارشناسان پهنه که به صورت مدام در سطح روستاها فعالیت می کنند و کاملاً به تولیدات و پتانسیل آن منطقه آگاهی دارند؛ نقش مهمی در ترویج و آموزش بهره برداران بخش کشاورزی دارند.

 پورحیدر در پایان خاطرنشان شد: با توجه به شرایط بیماری کرونا که امکان برگزاری کلاسهای ترویجی گروهی  را نداریم کارشناسان پهنه از طریق توزیع بروشور، اطلاعیه های فنی و حتی از طریق فضای مجازی به رسالت آموزشی و ترویجی خود ادامه می دهند.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید