Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

واکسن کووید-19 موسسه رازی در انتظار مجوز تست

وزیر جهاد کشاورزی از پیشرفت موسسه رازی در تولید واکسن کووید-19 خبر داد و اظهار امیدواری کرد: در این هفته سازمان غذا و دارو مجوز انجام تست واکسن تولیدی موسسه رازی را صادر کند.

واکسن کووید-19 موسسه رازی در انتظار مجوز تست

به گزارش خبرنگار ایانا،  کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تجلیل و تکریم از پرستاران وزارت جهاد کشاورزی، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به جامعه پرستاری کشور، اظهار کرد: ما پرستاران و پزشکان بسیاری را براثر بیماری کووید-19 از دست داده‌ایم و امیدواریم این بیماری به زودی از میان برود.

خاوازی با اشاره به پیشرفت موسسه تحقیقات و سرم‌سازی رازی برای ساخت واکسن بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: این مژده را به کادر درمان می‌دهم که یکی از بهترین و مجرب‌ترین تیم‌های در حال تحقیق بر روی واکسن بیماری کرونا، در وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد و امیدواریم در این هفته سازمان غذا و دارو مجوز انجام تست واکسن تولیدی موسسه رازی را صادر کند.

وی افزود: موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی پا به پای ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در تحقیقات تولید واکسن کووید ۱۹ فعالیت کرده و امیدواریم به زودی پس از انجام مراحل مختلف، این واکسن تایید و آماده توزیع شود.

وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: وزارت بهداشت و وزارت جهاد کشاورزی، پیش از سال 99 در جریان این اقدامات قرار داشتند و به جزئیات آن واقف هستند.

در ادامه این مراسم، مدیرعامل موسسه پزشکی شهید شوریده اظهار کرد: پرستاران بسیاری را در راه مبارزه با بیماری کرونا از دست داده‌ایم و از تمام پرسنل این مرکز پزشکی قدردانی می‌کنیم. 

سید حسن موسوی تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «هر حرکت انسانی پرستار برای بیمار یک حسنه است و کمکی است به انسانی که محتاج و در کنار طبابت و هم‌وزن آن محسوب می‌شود.»

در پایان این مراسم، وزیر جهاد کشاورزی با اهدای لوح سپاس از پرستاران نمونه موسسه پزشکی شهید شوریده تجلیل کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید