Iranian Agriculture News Agency

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

ثبت اطلاعات 270 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین در سامانه سیاک

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : تاکنون اطلاعات ۲7۰ هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی این استان در سامانه یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی (سیاک) به ثبت رسیده است .

ثبت اطلاعات 270 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین در سامانه سیاک

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، علی ساریخانی با اعلام این خبر افزود : از این میزان تاکنون اطلاعات مربوط به 120 هزار هکتار از اراضی کشاورزی اعم از باغی و زراعی این استان از سوی کارشناسان پهنه های کشاورزی به شکل دستی تهیه و در سامانه یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی به ثبت رسیده است.

این مسوول با اشاره به ارایه آموزش های لازم به کارشناسان پهنه ها برای ثبت اطلاعات اراضی کشاورزی، گفت : همچنین اطلاعات حدود ۱۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان که طرح کاداستر یا حدنگاری در آنها انجام شده نیز در سامانه یاد شده به ثبت رسیده است.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: تا پایان امسال اطلاعات تمامی اراضی کشاورزی استان قزوین در سامانه مذکور به ثبت خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ثبت اطلاعات در سامانه سیاک گامی در جهت پیشبرد دولت الکترونیک به شمار می رود، اظهار داشت: دسترسی سریع به آمار و اطلاعات اراضی و پهنه های کشاورزی در حد جزئیات و هوشمندسازی آنها، برنامه ریزی بهتر برای مدیریت منابع از مزایا و فواید ثبت اطلاعات در این سامانه به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید