Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

ثروت در خدمت جهش تولید کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که تشکیل صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان هدف مهم و از وظایف ما است گفت: تقویت توان مالی کشاورز، توسعه بخش کشاورزی، تقویت نظام بهره‌برداری و ارتباط بیش از پیش با کشاورزان از دیگر اهداف تشکیل این صندوق است.

ثروت در خدمت جهش تولید کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدا رحم امیری زاده در جلسه تشکیل صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی اظهار کرد: تشکیل این صندوق  در استان از اهداف و وظایف مهم سازمان محسوب می‌شود.

وی افزود: تقویت توان مالی کشاورز، توسعه بخش کشاورزی، تقویت نظام بهره‌برداری و ارتباط بیش از پیش با کشاورزان از دیگر اهداف تشکیل این صندوق محسوب می‌شود.

امیری زاده در ادامه با بیان این مطلب که اعضاء این صندوق میتوانند راه گشا و جزء کشاورزان پیشرو هر شهرستان تصریح کرد: این صندوق می‌تواند در قسمت‌های مختلف بخش کشاورزی یاریگر ما بوده و تسهیلاتی ارزان‌قیمت، ساده و بدون بروکراسی اداری را در اختیار کشاورزان قرار دهد.

وی ضمن بیان این مطلب که تشکلیل این صندوق کشوری بوده و محدود به استان نمی‌شود بیان داشت: با توجه به اینکه خوزستان استانی پیشرو در تولید محصولاد کشاورزی کشور است باید تلاش کنیم تا روند توسعه و تاسیس این صندوق‌ها در استان تسریع شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان همچنین با بیان این مطلب که تاسیس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان در پیشبرد اهداف کاری سازمان بسیار موثر است خاطر نشان کرد: با تقویت این صندوق مشکلات کشاورزان در زمینه دریافت تسهیلات از بانک‌ها نیز مرتفع خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید