Iranian Agriculture News Agency

برگزاری یادواره سنگرسازان بی‌سنگر استان اصفهان

یادواره شهید سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و 644 شهید سنگرساز بی‌سنگر جهادگران استان اصفهان برگزار شد.

برگزاری یادواره سنگرسازان بی‌سنگر استان اصفهان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، یادواره شهید سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و 644 شهید سنگرساز بی‌سنگر جهادگران استان اصفهان با حضور رئیس سازمان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاونان و مدیران سازمان برگزار شد.

در این مراسم مهرداد مرادمند، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تبیین مسیر حرکت آنها برای نسل جوان وظیفه همه است و در این مسیر باید از تمامی وسایل و امکانات به بهترین شکل استفاده کرد.

وی، تلاش و جدیت این سازمان را در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم و رفع مشکلات عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی و همت جهادی شکل گرفته، امروز بخش کشاورزی به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصادی شناخته می‌شود و علاوه بر تامین نیاز داخل محصولات مختلفی نیز به خارج از کشور صادر شده و ارز آوری مناسبی برای کشور به همراه دارد. داشتن روحیه جهادی، انجام اقدامات کارشناسی، برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف به همراه توکل بر خدا می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد و سازمان جهاد کشاورزی با استفاده از این موارد تلاش می‌کند در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به عموم مردم قدم بردارد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام بختیاری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به رشادت شهدا در سال‌های دفاع مقدس عنوان کرد: وظیفه همه است که همواره در راستای تکریم مقام والای شهدا و ایثارگران قدم برداریم و راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: جهادگران استان اصفهان در سال‌های دفاع مقدس با رشادت‌های خود کاری کردند که نام و خاطر آنها تا ابد در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

در ادامه علیرضا جمشیدی، رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار کرد: جهادگران استان اصفهان در هشت سال دفاع مقدس حضور بسیار فعال و پرشوری در تمامی جبهه‌ها داشتند و از موثرترین نیروها به شمار می‌رفتند.

وی افزود: 644 شهید سنگرساز بی‌سنگر استان اصفهان مایه افتخار و برکت هستند و زنده نگه داشتن نام و خاطر آنها وظیفه همگانی است، جهاد کشارزی استان اصفهان از نظر تعداد شهدا در میان سازما‌ن‌ها و ادارات استان دارای جایگاه نخست است و در سطح کشور نیز دارای جایگاه درخشانی است.

محمدعلی احمدی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز گفت: در آستانه حماسه 9 دی قرار  داریم، روزی که مردم با بصیرت بار دیگر فتنه دشمنان این کشور را خنثی و دشمنان را ناامید کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کشور، لازم است امسال برنامه‌های دهه مبارک فجر به صورت ویژه و مناسبی برگزار شود، این برنامه‌ها باید فراگیر، مردمی، اثربخش، امید آفرین و نشاط آفرین باشند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید