Iranian Agriculture News Agency

عملکرد مطلوب شرکت تعاونی روستایی بخش مهربان شهرستان سراب

مدیر سازمان تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی گفت: عملکرد شرکت تعاونی روستایی بخش مهربان از توابع شهرستان سراب مطلوب و موفقیت آمیز است.

عملکرد مطلوب شرکت تعاونی روستایی بخش مهربان شهرستان سراب

علی اکبر نژادرضا در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب افزود: شرکت تعاونی روستایی مهربان در تاریخ 12/12/1348 در بخش مهربان شهرستان سراب با عضویت ساکنین 11 روستا تشکیل و در حال حاضر دارای دو هزار و 159 نفر عضو است.

وی ادامه داد: توسعه و تحکیم مشارکت و روحیه تعاون عمومی بین همه مردم، پیشگیری از افت قیمت محصولات تولیدی اعضاء با دخالت در بازرگانی محصولات تولیدی و کم رنگ کردن نقش واسطه ها، خرید و تهیه مواد و وسایل مورد احتیاج معیشتی و حرفه ای اعضاء و انجام خدمات به منظور بهبود امور حرفه ای و یا زندگی اعضاء مانند تهیه ماشین الات کشاورزی و استفاده مشترک از آنها جزو اهداف تشکیل این شرکت محسوب می‌شود.

نژادرضا در خصوص ترکیب اعضای شرک تعاونی مهربان، گفت: دو هزار و 159 نفر شخص حقیقی در 11 روستای بخش مهربان ساکن و به شغل کشاورزی و دامداری مشغول هستند.

مدیر سازمان تعاون روستائی استان، تهیه و توزیع انواع نهاده های کشاورزی به مقدار یکهزار و 850 تن کود شیمیایی و 250 تن بذور اصلاح شده در 8 ماهه اول سال جاری، توزیع 7.2 میلیون لیتر بنزین و گازوئیل در پمپ بنزین شرکت (تنها پمپ بنزین بخش مهربان)، حفظ امتیاز ممتاز توزیع مواد نفتی (پمپ بنزین شرکت) برای چهار سال متوالی، تهیه و توزیع کالاهای تنظیم بازار بخش مهربان از جمله گوشت قرمز و سفید، برنج و قند و شکر و تهیه کالاها و مایحتاج ضروری اعضاء و عرضه آنها در فروشگاه مصرف و تهیه و توزیع خوراک دام با نازلترین قیمت را از فعالیت های شاخص شرکت عنوان کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید