Iranian Agriculture News Agency

در شورای مدیران بخش کشاورزی استان تهران بیان شد:

سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، توجیه اقتصادی بالایی دارد

ذوالفقاری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در هفتمین جلسه شورای مدیران بخش کشاورزی استان تهران در سال جاری گفت: کشاورزی یکی از بخش های اقتصادی است که سرمایه گذاری در آن، توجیه اقتصادی بالایی دارد.

سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، توجیه اقتصادی بالایی دارد

به گزارش ایانا در استان تهران، هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران بخش کشاورزی استان تهران در سال جاری به ریاست ذوالفقاری رییس سازمان و با حضور قائم مقام سازمان، معاونین و مدیران ستادی و مدیران دستگاه های اجرایی و جهاد کشاورزی شهرستان ها به  صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین صالح آبادی، نماینده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با یاد و خاطره شهید فخری زاده گفت: باید مسیر دانشمندان شهیدمات را با وحدت و حضور یکپارچه ادامه دهیم.

ایشان با تاکید بر اهمیت خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی افزود: همه باید در جهت رفع موانع و مشکلات، سعی و تلاش وافر، دلسوزانه در خدمت باشیم و تمام توان خود را به کار ببندیم.

روند کشت پائیزه ، توزیع کود و نهاده های کشاورزی، توسعه گلخانه ها و جذب، تسهیلات مکانیزاسیون در این جلسه بررسی شد.

هم چنین آخرین وضعیت توزیع نهاده های دامی و تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ، مباحث امور اراضی و توسعه سامانه های نوین آبیاری ارائه شد.

بررسی روند اعطای تسهیلات اعتبارات بند الف تبصره 18 و فعالسازی واحدهای غیر فعال ، نیمه فعال و نیمه تمام از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید