Iranian Agriculture News Agency

باند قاچاق چوب جنگلی در کوار متلاشی شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوار از کشف و ضبط محموله چهار تن تنی چوب غیر مجاز جنگلی در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت باند قاچاق چوب های جنگلی در شهرستان کوار متلاشی شد.

باند قاچاق چوب جنگلی در کوار متلاشی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمید رضا آدینه تصریح کرد: متخلفان با بارگیری چوب های غیر مجاز در حال حرکت در محور شیراز _ جهرم بودند که در دام ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی گرفتار شدند.

وی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو حامل چوب غیر مجاز از متخلفان، افزود: در بازرسی از این خودروها علاوه بر چوب های غیر مجاز جنگلی، دودستگاه اره موتوری  نیز کشف و ضبط شد.

آدینه افزود:پس از انتقال خودرو ها به پارکینک و تشکیل پرونده، متخلفان به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوار با اشاره به حضور فرمانده و ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس در عملیات مذکور و قدردانی از حمایت بی دریغ دستگاه قضایی، از مردم و طبیعت دوستان شهرستان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب ، تصرف و یا بوته کنی در عرصه های منابع طبیعی مراتب را به شماره ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع گزارش دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید