Iranian Agriculture News Agency

ارسال پرونده ۸۲۷ بهره بردار جهت صدور کشاورز کارت به بانک کشاورزی

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: تاکنون پرونده ۸۲۷ بهره بردار جهت صدور کشاورز کارت به شعبات بانک کشاورزی شهرستان تبریز ارسال شده است.

 ارسال پرونده ۸۲۷  بهره بردار جهت صدور کشاورز کارت به بانک کشاورزی

فرامرز افشانی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی اعلام این مطلب گفت: به ‌منظور تامین به موقع منابع مالی مورد نیاز کشاورزان برای تهیه و خرید نهاده‌ها صدور " کشاورز کارت" ویژه ارایه تسهیلات به فعالان این عرصه در این شهرستان آغاز شده‎‌است.

وی افزود: تسهیلات 12 درصدی در قالب «کشاورز کارت» در اختیار تولید کنندگان محصول استراتژیک گندم در شهرستان  قرار می‌گیرد تا با توجه به شرایط اقتصادی سخت حاکم بر جامعه و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه نظام مقدس اسلامی؛ تولید کنندگان با کمترین دغدغه ای  به کار خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: سود این تسهیلات ۱۲ درصد و مدت باز پرداخت یکساله است و سقف آن برای هر کشاورز تا  ٢٠٠ میلیون ریال پیش‌بینی شده‌است.

افشانی در ادامه تاکید کرد: شرط اصلی پذیرش درخواست صدور کشاورز کارت کشاورزان، ثبت مشخصات آنان در سامانه جامع پهنه‌بندی است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز در خاتمه با اشاره بر اینکه  جامعه کشاورزی با تامین امنیت غذایی یکی از پایه های تاب آوری و حیات کشور هستند تاکید کرد: در دوران  بیماری کرونا  جهادگران عرصه کشاورزی مدیریت جهادی را به عینه ثابت کردند و جامعه کشاورزی نیز  در جهت تامین  امنیت غذایی مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید