Iranian Agriculture News Agency

تقوی:

توسعه بخش کشاورزی با استفاده از فناوری های نوین و افزایش بهره وری

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: توسعه بخش کشاورزی به معنی توسعه علمی و استفاده از فناوری‌های نوین در این بخش است تا بتوانیم بهره‌وری را افزایش دهیم.

توسعه بخش کشاورزی با استفاده از فناوری های نوین و افزایش بهره وری

به گزارش ایانا و به نقل از حوزه نمایندگی ولی فقیه، آیین تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ،رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از معاونین حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و همچنین مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی پیش از مراسم تکریم و معارفه شهادت دانشمند عزیز و تاثیرگذار در مسائل علمی کشور شهید فخری زاده و همچنین رحلت استاد بزرگوار مرحوم آیت الله یزدی را نیز تسلیت گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی در ادامه اظهار کرد: باتوجه به تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران توسعه علمی بخش کشاورزی یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی گفت: در شرایطی که کشور در معرض تحریم‌های ظالمانه قرار دارد توسعه بخش کشاورزی می‌تواند به توسعه اقتصاد کشور و معیشت مردم کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان جهش تولید گفت: بدون شک برای رسیدن به جهش تولید باید موضوع کشاورزی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: توسعه بخش کشاورزی به معنی توسعه علمی و استفاده از فناوری‌های نوین در این بخش است تا بتوانیم بهره‌وری را افزایش دهیم.

ایشان عنوان کرد: باید علاوه بر توسعه تولیدات خود به فکر توسعه صنایع تبدیلی و افزایش ارزش افزوده محصولات خود نیز باشیم تا بتوانیم سود بیشتری را به کشاورزان و معیشت آنان برسانم.

وی افزود: اگر بخواهیم کمر بیکاری و مشکلات معیشتی را در کشور بشکنیم بدون شک باید در زمینه کشاورزی فعال تر باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید