Iranian Agriculture News Agency

پژمان تأکید کرد:

در عرضه مرغ و تخم مرغ جزیره‌ای عمل نشود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بازار مرغ و تخم مرغ متلاطم است و یکی از مهمترین عوامل آن جزیره ای عمل کردن است از این رو باید تابع تصمیمات کلان کشوری باشیم.

در عرضه مرغ و تخم مرغ جزیره‌ای عمل نشود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حسین پژمان در بیست و ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان فارس تصریح کرد: جهاد کشاورزی بر اساس وظیفه ذاتی از تولیدکنندگان حمایت می کند اما مصرف کننده نیز افراد جامعه ما هستند و اگر تولیدکنندگان مرغ را با سود کمتر عرضه کنند جمعیت بیشتری قادر به خرید هستند که در نهایت به نفع همگی است.

وی با اشاره به اینکه عرضه نهاده به شکل سیستمی با هدف ایجاد شفافیت و رعایت عدالت انجام می شود، ابراز کرد: درصدد رفع اشکالات در این زمینه هستیم.

بیست و ششمین ستاد کارگروه تنظیم بازار استان فارس به ریاست ظفر افشون معاون  هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت و به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد.

در این نشست قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم مرغ گرم 20 هزار و 400 تومان و قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ نیز 14 هزار و 500 تومان تعیین شد که واحدهای مرغداری و کشتارگاه‌ها از تاریخ بیست ویکم آذر ماه و واحدهای صنفی از تاریخ بیست و دوم آذر ماه موظف به رعایت قیمت های مصوب هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید